ظهور استعداد جوان موسیقی از فاریاب باستان در برنامه ستاره افغان
انجنیرسید عارف گهریک انجنیرسید عارف گهریک

محمد رفیع ناب زاده جوان با استعداد عرصه موسیقی در شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب در خانواده روشنفکر دیموکرات متولد گردیده دوران طفلیت را با پرورش های دلسوزانه مادر معلم و تربیت سالم پدرش محمد ایوب ناب سپری نموده است پدر او محمد ایوب ناب خود یک آواز خوان خوب مشهور ولایت فاریاب بود در پهلوی وظیفه مقدس افسری برای رفقا مبارز حزبی و علاقه مندان آواز خود آهنگ می سرود. و با ارائه آهنگ های حماسی و کلاسیک توانسته بود از شهرت خوب در میان مردم و همرزمانش نتنها در ولایت فاریاب بلکه در ولایات دیگر نیز برخوردار گردد. این پدر با احساس وطن پرست توانست با وجود مشکلات های زیاد زنده گی فرزدنش محمد رفیع ناب زاده را از دوران کودکی تحت آموزش موسیقی قراردهد. چونکه محمد رفیع ناب زاده از استعداد خوب موسیقی برخوردار بود توانست در یک زمان کوتاه با آواز دلنشین خود برای مردم و علاقه مندان موسیقی آهنگ بسراید.

این بیجا نیست که بگوئیم در پهلوی زحمات و تشویق پدر و فامیلش، تشویق مردم، دوستان و علاقه مندان آوازش نیز جهت رشد استعداد این جوان رول به سزائی را دارد. نسبت نسبت مشکلات اقتصادی فامیل ناب زاده نتوانست در ولایت فاریاب زنده گی نماید پدرش باگرفتن وظیفه در یکی از دفاتر خیریه، شهر مزار شریف را برای سپری نمودن زنده گی ترجیع داد. برای رشد بیشتر و آموزش خوب محمد رفیع ناب زاده در عرصه موسیقی این مهد عرفان شرایط مساعدی بود و بادرنظر داشت علاقه زیاد و تشویق فامیل این جوان با استعداد با پیشگیری کورس های کوتاه مدت به اندوخته های هنری خود می افزود تا بلاخره بااشتراکش در پروسه رقابتی ستاره افغان که به ابتکار شبکه تلویزیونی طلوع راه اندازی گردیده بود در قطار بیشتر از دو هزار جوان توانست در مرحله چهل بهترین قرار گیرد و با ارائه آهنگ های خوب شامل مرحله دوازده اشتراک کننده برتر گردید او با همکاری و رهنمود های پدرش همانطوریکه شما شاهد استید در مرحله نهائی فاینل قراردارد.

در قدم اول وسیلتاً سلام ها و احترامات صمیمانه محمد ایوب ناب و محمد رفیع ناب زاده را برای تمام افغان ها و رفقای نهضتی چه در داخل و خارج کشور تقدیم نموده تقاضا مندیم بادادن رای به کود رای دهی  

          1  فاصله 7011 فاصله 2

این جوان با استعداد و روشنفکر را ستاره ملی خود بسازید تا یکبار دیگر در صفحات تاریخ کشور ما پیشرفت همچو جوانان ناشی از تلاش و زحمات افراد روشنفکر ، وطنپرست ، تحول طلب ، تجدد گرا و آزادی خواه ثبت شده و نمونه مثال برای رشد و تشویق نسلهای آینده کشور در راستا های مختلف خواهد بود. امید وار استیم تا جهت تکثیر نامه هذا به سایت های دیگر ما را همکاری نمایید.

به امید ارسال رای (SMS) بیشتر به محمد رفیع ناب زاده

با احترام

بخاطر معلومات بیشتر رای دهی به سایت زيربه تماس شوید. www.afghanstar.tv

 

 

 


March 16th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها